Selasa, 21 September 2010

'Home Interiors'


Sinds 1995  heb ik samen met mijn man Peter een interieurzaak in Sint-Niklaas. Vanaf de opening is onze zaak uitgegroeid van een 'decoratiewinkeltje' tot een zaak waar ons cliënteel terecht kan voor de volledige aankleding van hun interieur.We werken niet volgens bepaalde 'trends', maar volgen altijd ons hart...



Een 5-tal jaar geleden zijn we de trotse eigenaars geworden van een nieuw pand waar we uiteraard een groter aanbod kunnen aanbieden en waar we bovendien ook wonen.
Ik ben, net zoals mijn man trouwens,sinds jaar en dag groot liefhebber van alles wat met interieur te maken heeft. Onze zaak is 'geboren' uit die liefde...We zijn er ons  dan ook heel erg van bewust dat we bevoorrecht zijn om dit dag in, dag uit te mogen doen.Het is bovendien een job waar we dagelijks interessante mensen ontmoeten.
  


Ik ga via deze weg proberen een beeld te scheppen van alles wat ons bezig houdt en hoop dat jullie een beetje zullen meegenieten.....en dat ik jullie kan boeien in onze belevingen !

Enjoy !

Sabine

Tidak ada komentar:

Posting Komentar