Sabtu, 20 November 2010

Cakes

Ik bak heel graag taarten...wat echter niet wil zeggen dat ik dit perfect kan..... maar ik vind onderstaande taarten zalig om naar te kijken en stiekem zou ik dit ook wel willen kunnen maken...Het is misschien een beetje melig en gekunsteld, maar toch.....Oefening baart kunst, nietwaar?


Om te 'kunnen' oefenen heb ik ondertussen het boek 'Cake chic' van 'Peggy Porschen' aangeschaft. Zij is Duitse van geboorte en in 1998 verhuisd naar Londen om daar carrière te maken. Ze heeft onder meer gewerkt in opdracht van o.a. Madonna, Gwyneth Paltrow,Stella McCartney, Anthony Hopkins & Elton John. Ze is ook de officiële leverancier van de bruidstaarten voor het chique grootwarenhuis 'Fortnum & Mason ' in Londen !


Voor wie solidair wil 'mee-oefenen': in het boek wordt  haarfijn uitgelegd hoe je zo'n kunstwerkje kunt maken !! Ik ben alvast fan en ben van plan om mij de komende periode  te verdiepen in het betere taart en stapelwerk ! Op haar website staan trouwens veel voorbeelden van haar werk. De moeite om daar alvast een kijkje te nemen en wat inspiratie op te doen !
Cake Chic




bron:Martha Stewart
bron:Martha Stewart

bron:Martha Stewart





bron:Martha Stewart

Tidak ada komentar:

Posting Komentar