Jumat, 08 Juli 2011

Switching furniture....

Bij ons is het maar een woord(of zelfs maar een gedacht) en we veranderen de opstelling van onze meubelen.....Sinds een paar weken heeft Peter onze salons dan maar eens omgewisseld....Soms kom ik thuis en staat ons volledige interieur anders !
Niet dat het niet mooi was hoor, maar misschien had hij door het goede weer zin in een ietwat frisser interieur(of hij had gewoon zin om eens een andere opstelling te proberen?).Ik moet wel toegeven:deze ruimte heeft rechtstreekse ramen en veel lichtinval en sinds dit voorjaar vertoeven we hier liever dan in de andere ruimte zonder rechtstreekse lichtinval. Deze heeft een intiemere sfeer en een open haard en leent zich dus uitstekend voor lange, koude winteravonden....
We hebben dus nu officieƫl een 'zomer-' & een 'winter'salon !
De aubergine opstelling staat nu dus in het wintersalon recht voor onze open haard & ik kan mij inbeelden dat we in deze stemmige 'ambiance' met een glaasje wijn voor ons knetterend openhaardvuur de avonden zullen vullen als deze wat kouder worden...Begrijp me niet verkeerd: van mij mag de zomer zeker nog een hele tijd duren: ik zit zeker even graag met een glaasje wijn op mijn terras na te genieten van een zwoele zomerdag...zalig...en als het in de zomer dan toch wat frisser wordt, kruipen we gezellig in onze 'zomersalon'...
Er komen naar het schijnt wel enkele warme zomerse dagen aan, dus deze salon wordt voorlopig nog ingeruild voor ons tuinmeubilair....en wie weet verandert alles nog een keertje voor de winter er is...?

 Hieronder zie je het resultaat. Laat maar weten wat je ervan vindt....
Lieve groeten,
Sabine
XXX

Our former summer sitting room



The new version of the room: much brighter don't you think?

We love kelim cushions as you can see




Our new winter sitting room


Some nice objects on an old 'vigneron'table




Tidak ada komentar:

Posting Komentar